Analiză dosar medical

Consult general Hematologie

Pentru a scurta timpul petrecut în cabinet, vă recomandăm să completați și să trimiteți formularul de mai jos.
Vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil după ce trimiteți formularul pentru a stabili data și ora consultului în clinică.
Dacă nu doriți să completați formularul online, vă rugăm să sunați la 031 005 1111 sau 0786 856 466.
(Puteți descărca de aici o variantă a formularului pe care o puteți tipări.)

Normoponderal(ă)Supraponderal(ă)Subponderal(ă)

DaNu

Vă rugăm să precizați antecedente în familie (părinți, bunici, frați, surori, unchi, mătuși, etc.) de afecțiuni cronice și în principal dacă aceste afecțiuni au legătură cu problema cu care vă confruntați în prezent:

Vă rugăm să precizați antecedente personale (afecțiunile cronice de care suferiți și tratamentele administrate până în prezent pentru aceste afecțiuni) cu focus pe afecțiunile care au legătură cu problema pentru care vă adresați clinicii Smart:

Vă rugăm să precizați istoricul afecțiunii actuale:

Vă rugăm să precizați medicamentele pe care le luați în prezent și dozele:

Vă rugăm să scrieți întrebările la care doriți să vi se răspundă în cadrul consultației:

Datele pe care le furnizați în formularul de pe această pagină sunt folosite exclusiv pentru a analiza starea dv. de sănătate și pentru a vă contacta în scopul stabilirii programărilor și oferirii serviciilor solicitate. Nu folosim informațiile de contact în alte scopuri și nu sunt distribuite către terțe părți.
    Vedeți Politica de confidențialitate!